adunit_id: 39383895, moi je l'adore ! /* paroles2chansons.com - Above Lyrics */ (This is the life… document.write('
');var c=function(){cf.showAsyncAd(opts)};if(typeof window.cf !== 'undefined')c();else{cf_async=!0;var r=document.createElement("script"),s=document.getElementsByTagName("script")[0];r.async=!0;r.src="//srv.clickfuse.com/showads/showad.js";r.readyState?r.onreadystatechange=function(){if("loaded"==r.readyState||"complete"==r.readyState)r.onreadystatechange=null,c()}:r.onload=c;s.parentNode.insertBefore(r,s)}; Na na na na na Live When we all give the power. la la la la la, When we all get the power Paroles de Live Is Life Na na na na na Na na na na na [All together now] Na na na na na Na na na na na Live, Na na na na na Live is life, Na na na na na La ba da ba ba live. And we know that it's over we call it the best every minute of the future is the memory of the best cause we all gave the power we all gave the best and everyone gave everything and every song - everybody sing: life is life. La la la la la document.write('
');var c=function(){cf.showAsyncAd(opts)};if(typeof window.cf !== 'undefined')c();else{cf_async=!0;var r=document.createElement("script"),s=document.getElementsByTagName("script")[0];r.async=!0;r.src="//srv.clickfuse.com/showads/showad.js";r.readyState?r.onreadystatechange=function(){if("loaded"==r.readyState||"complete"==r.readyState)r.onreadystatechange=null,c()}:r.onload=c;s.parentNode.insertBefore(r,s)}; /* paroles2chansons.com - Below Lyrics */ la la la la la la la la la la When we all get the power... etc. and every song -

live is life --- Am Dm Gsus4 Live na na na na na. And if you leave, I can live on my own This is my life, what can I do This is my life, what can I do I can do it alright, without you This is my life and mine alone And if you leave, I can live on my own You, think you made a clean break Left me for your own sake So you won't feel it again Me, I can watch you depart With no piece of my heart life is life. When we all feel the power Live is life come on stand up and dance Live is life When the feeling of the people Live is life It is the feeling of the band. })(); You, you can walk out the door

J'aime bien cette chanson, en toute sincérité. Le rôle de la musique de fond dans les jeux en ligne, Télécharger légalement les MP3 ou trouver le CD sur, Trouver un instrument de musique ou une partition au meilleur prix sur, Franchement moi j'aime bien et jdr le refrain! Live is life artist: "Eartha+Kitt",

But I'm not keeping score Where you gonna sleep tonight ?Où allez-vous dormir ce soir ? everybody sing: })(); Sur Frap.cl venez découvrir toutes les dernières pépites du Rap français. Live Dans cette chanson elle parle de la jeunesse du Royaume-Uni (elle est écossaise) qui sort le soir, danse, chante, mais qui n'a pas vraiment de but.Ce thème de la jeunesse est un des thèmes qui semble lui tenir le plus à coeur. we call it the best Paroles de Live Is Life Interprétées par Opus. elle a une voix géniale la mélodie est super aussi ce qui fait un chanson géniale. Thinking you won the war (function() { “Live is Life” is a song recorded in 1984 by the Austiran pop-rock group “Opus”. Every minute of an hour. Win or lose it's the same. div_id: "cf_async_" + Math.floor((Math.random() * 999999999)) song: "This+Is+My+Life", Repeat And we all feel the power

Where you gonna go ?Où allez-vous aller ?

}; adunit_id: 39383896,

On ne réfléchit pas en l'écoutant, enfin, personnellement, j'entends cette chanson qui m'accompagne pendant la lecture de Cosmo. --- G Am D