Ik heb mij laten vertellen dat Chris Harris er exact zo een in zijn privé collectie heeft, ook een zwarte en hem zoveel mogelijk als dagelijkse auto probeert te gebruiken.

In principe is dit gewoon een Forester met de motor van een Impreza WRX. Dit gaat af als een raket,. Augmentez le rayon de la recherche pour plus de résultats. Daarom valt hij formeel buiten de top 10, maar we wilden hem wel even noemen. @JaxDryke: werkte ten tijde dat de 8.32 op de markt was, bij debuten van de importeur. Zelf gebruik ik altijd “Wolf in Schaapskleren”. Een Volvo S80 T6.

Tip: haal ‘m uit Duitsland.

Auto’s die snel zijn en er ook zo uit zien, trekken steevast fout volk aan. En ruim genoeg om achter het stuur kinderen te verwekken. Die Safrane is echt een van mijn droomauto’s! @eaudi: heeft men broertje ook last van gehad in de V70 D5 met alleen voorwielaandrijving. Dit blijft de ultieme sleeper…

Het waren wel erg fijne auto’s en in mijn ogen erg fraai om te zien, vooral de B2. Dat is bizar snel voor een auto die je nu voornamelijk ziet in programma’s van Omroep Max. Waarom zou je je dikke W-blokken alleen voor de Phaeton, Veyron en A8 bewaren, als je er ook een afgeleide van in een Passat kunt drukken? km.

Maar 1 auto mis ik nog meer in je rijtje. Blijven leuke trekijzers sterk blok.

Citroen was daarmee een van de weinigen niet-Premium merken die een potente zescilinder diesel in hun D-segmenter lepelden.

Een Golf IV R32 legde het zelfs af op de autobahn. @automotivedesigner: Zon nissan is niet echt een sleeper natuurlijk.

@bmwfreak038: die sowieso. Le but est souvent de surprendre. Sta je met je Ferrari van 600.000 Euro aan de lichten, komt er zo’n suffe elektromobiel naast je staan. https://www.google.nl/search?q=ford+ka+cosworth&tbm=isch&imgil=awWAYTyvSqqcYM%253A%253BIl3UtzjRYqytlM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Fpassionford.com%25252Fforum%25252Frestorations-rebuilds-and-projects%25252F215761-cosworth-ka-2015-what-to-do-41.html&source=iu&pf=m&fir=awWAYTyvSqqcYM%253A%252CIl3UtzjRYqytlM%252C_&usg=__mVmN4Jz7YVt93684wI8RxzS8u3g%3D&biw=1920&bih=932&ved=0ahUKEwjxlteG7vLTAhXQLFAKHcS9B7gQyjcIOw&ei=3x8aWbGrFdDZwALE-57ACw#imgrc=awWAYTyvSqqcYM:&spf=1494884323773. Saab 9.3 1.8 T.. chip erop.. en hij is sneller gti of 3.0.a6 chip… verder c70 2.3 t5 239 pk en jaja chip erop.330.pk.. dat.ding gimg 5.2 sec 100.

Heb zon ding gehad, compleet onverwoestbaar, na 300,000km was er technisch nog helemaal niks mis mee. Zelf heb ik een GTI gehad. Learn more or change your cookie preferences. De Cerato heeft echt alles tegen. Hiermee kon je het een normale 911 Carrera heel lastig maken.

Het is duidelijk hoe het gaat.

Ongelofelijk hoe snel dat ding was. Ooit….

Ook een heerlijke wolf in schaaps kleren. Niet zo protserig als een Cupra (R), en bovendien met een aanzienlijk lichter blok aan boord (1.8 vierpitter vs 2.8 V6). Je kreeg 16” lichtmetalen velgen en subtiele dubbele uitlaatpijpjes.

Zelf altijd Lancia Delta 2.0 turbo 5 deurs gereden (1994): 200 pk met KN filter en zelfs Porches bijhouden!

Dat kan al iets vaker voorkomen, met name op provinciale wegen. Het is echter het gebrek aan massa waardoor deze auto zo van kiet gaat: zo rond de 1150 Kg. Een standaard Opel Corsa met een 2.0 16v uit een Calibra ofzo.

Kijk dan naar deze video.

Dit zijn de exemplaren die ook door de foute bestuurders over het hoofd gezien worden en dus netjes blijven. 1 Alfa Romeo 155 Q4 turbo. @kenner: zie er regelmatig 1 rijden in omgeving rhoon, @sanderm3: toevallig zag ik hem ook bij de Shell in Rhoon, op de groene Kruisweg. Ik vond de Uno Turbo ook altijd zo’n vet ding. Het gaat om het onverwachte dus iedereen verwacht dat een BMW snel is en hard gaat en niemand verwacht van een Panda dat deze ineens tot ruim aan de 180 op je bumper mee knalt, dat zijn in mijn ogen sleepers. Rij zelf in nummer 170 en geniet elke keer weer van de verbaasde blikken als je even met deze auto gas geeft….. @eric60: de 75 V8 waar ik in heb gereden (beige metallic, zwart leer) had namelijk een handbak :-). @gtwillem: Volgens mij was de Rover 75 V8 altijd automaat en de MG ZT260 altijd een handbak en daar was geen optie dit te veranderen. @bogey: Als ie liep was ’t een fraai blok. A '27 Dodge pickup, a '64 Chevy pickup and a 2014 Honda Odyssey -- all heavily modified -- take on a 2006 Ford GT supercar. @willeme: ze worden steeds duurder. Heavy truck / Camion lourd - # STOCK: C-26959 2003 PETERBILT 379 2003 PETERBILT 379 HIGHWAY / SLEEPER TRUCK LES VÉHICULES SONT SITUÉS AU / THE VEHICLES ARE LOCATED AT: 609 PRINCIPALE, SAINT-PAUL-DE ... Camions Lussicam Trans-Canada Inc 73462; Camion lourd/Heavy truck; FREIGHTLINER; CASCADIA 125; 2016; Moteur: DETROIT DD15 505 HP ; 13 VIT./Speed; TRACTEUR; DORTOIR/SLEEPER 68 in/po ; HIGH ROOF - 1 ... 883 601 Cupra R was er in de laatste jaargang ook met een 1800 20VT met 225 pk fabrieks af. @postzegel: gs300.

Dat komt niet omdat ze niet snel zijn, maar voornamelijk omdat ze door hun styling er veelal behoorlijk snel uitzien. Maar eenmaal op snelheid….

6 Fiat Marea weekend 2.0 5 cilinder 150 pk

Wegligging was niet slecht, maar ook niet zaligmakend. O en jaja zonder typeaanduiding achterop dus je raad maar wat er onder de kap stond/staat.

Tous droits réservés. Of zoals ik al zei moet een sleeper meer dan 200 pk zijn en sneller dan 5 sec en harder kunnen dan 250 km/h. Bij mij op het werk staat een spierwitte 850 met gewoon grijze bumperdelen. @hanzel: Heavy truck / Camion lourd - # STOCK: C-27343 2005 KENWORTH W900L 2005 KENWORTH W900L HIGHWAY / SLEEPER TRUCK LES VÉHICULES SONT SITUÉS AU / THE VEHICLES ARE LOCATED AT: 609 PRINCIPALE, SAINT-PAUL-DE ... Camions Lussicam Trans-Canada Inc 73244; Camion lourd/Heavy truck; PETERBILT; 389; 2020; Moteur: CUMMINS X15 565 HP ; 18 VIT./Speed; TRACTEUR; DORTOIR/SLEEPER 63 in/po ; PLATI. Niet de BMW maar de Subaru is de ultieme auto om petjes compleet verbouwereerd achter te laten.

Alleen herkenbaar aan een dubbel uitlaatje. De traction control kon het dus niet aan. Meer dan één miljoen unieke bezoekers per maand. Ik weet in ieder geval nog (een vriend had die en we gingen er vaak mee gummen) dat het ding liep als een kanon. :D, @bozewolf: hehe, ben op een gegeven moment opgehouden met tellen, maar verbaasde blikken van Sjonies met GTI-achtigen of deftige mensen met V6’jes waren er te over :D, @bozewolf: Moet je is keer ”voor de gein” op het tdiclub forum zijn en kijken wat voor vermogens ze halen uit 1.9/2.0/3.0 TDI’s. We beginnen bij 2 mille om te eindigen bij 15 mille. Automaat was een optie. Toch is de al eerder genoemde Thema 8.32 de echte koning. Een Subaru Forester 2.5 XT (SG). En dat snel is echt heel erg relatief: vind hem zelf ernstig tegenvallen. Huidig topsport 1800 20VT

Gekke Zweden ja. Enregistez-vous pour voir plus d'exemples. km. You can change cookie preferences; continued site use signifies consent.

Toen Honda besloot om er een potente 1.8 VTEC motor in te hangen waren de journalisten in extase, maar het kopende publiek keek er niet naar om. Zo’n forester xie je 2.5T op de zijkant voordat ie vertrekt en dan weet je al wel dat je het kunt vergeten mits er wat aan is gebeurt. Maar voor 4 mille heb je al zo’n buitengewoon gedistingeerde en potente Coupe op de inrit staan! @postzegel: haha leuk.

Mocht je de Passat W8 missen: klopt, die is niet zo snel (zeker met automaat valt het tegen) en heeft vier dikke uitlaten. Camions Lussicam Trans-Canada Inc 73460; Camion lourd/Heavy truck; VOLVO; VNL64T780; 2014; Moteur: VOLVO D13 500 HP ; 12 VIT./Speed; I-SHIFT; TRACTEUR; DORTOIR/SLEEPER 77 in/po ; ULTIMATE 2 LITS/BEDS ... 1 274 522 Wil het een beetje vooruit? De Espace IV werd niet meer bij Matra gebouwd, dus niet opgetrokken uit polyester. Wilt het een beetje vooruit? https://www.autoscout24.nl/aanbod/lancia-thesis-3-0-24v-v6-emblema-zeer-weing-km-uniek-model-door-benzine-blauw-825130c6-7c1e-40b4-a267-80d5dd35a57a?cldtidx=8. Ook de topversies zijn uiterlijk bescheiden, terwijl het interieur bijna decadent is. © 2013-2020 Reverso Technologies Inc. All rights reserved. Le tuning Sleeper est un style de tuning. Net als bij de eerdergenoemde Audibroer was dit 1.664 kg zware snoepje tussen ’01 en ’04 beschikbaar. De versnellingspook maakte daarnaast dusdanig lange slagen dat je voor je gevoel van de voor- naar de achterruit aan het bewegen was.

De Jaguar S-Type R, een zwaar onderschatte retro-sedan.

137 315 Een Golf van de vierde generatie met een 24-kleps variant van de befaamde VR6 motor.

@E34M5Touring: een Sunny Gti-r, leuk speelgoed maar absoluut geen sleeper met die gigantische luchthapper in de motorkap en taartschep achterop….

Pas de publicités. Van the weekend ook een Maserati quattroporte te pakken (die zijn dus inderdaad niet zo snel). En ook wel een beetje een GMC Syclone/Typhoon.

Overigens is de golf iv ook als 1.8 20VT 150pk non GTI geleverd.

@gash: of bij de eerdere generaties de Twin Turbo. En het moment dat er een Golfje GTI of BMW met grote wielen voor ging zitten, kon je met die gekke Zweed gewoon ernaast blijven.

Wat een auto was dat. Ik mis de Alfa’s hier.Die gingen altijd al onder de 10 seconden naar de 100.De 75,1.8 deed er 9,5 seconden over zonder turbo’s of wat dan ook. Maar met een andere pully op de supercharger en een software tune ga je zo naar dik over de 350pk.

Die Forester was me laatst idd te snel af bij een stoplicht sprint, en dat had ik niet aan zien komen! Eigenlijk alles pesten bij de slalom. Ik heb heb vroeger een orignele Golf GTI IV diesel gaat.

En spotgoedkoop.

Die BX GTI is ook cool. De laatste Rover V8 die Hofstee in Drachten nog nieuw in de showroom had staan (nummer 837) is onlangs verkocht naar Luxemburg.