een fles wijn, water en koffie, de plaats is echt redelijk geprijsd. Book up to -20%. We zelden eten dessert, maar dit was de moeite waard calorieën. 37 rue Saint Etienne des Tonneliers 76000 Rouen Téléphone : 02.35.70.
Onze rekening was een beetje meer dan 100 euro die we overwegen redelijk en een goede waarde voor de maaltijd en service we hebben genoten. De tekst kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd. Le 37 à ROUEN. Van chef tot front als huis. Sterk aanbevolen aan iedereen in Rouen, lokale of bezoekers. By clicking on or navigating the site, you agree to our use of cookies.
Het hotel aanbevolen Le 37 , die eigendom is van dezelfde persoon. Laid - back bistro whose talented chef prepares fresh, tantalising food. Le Rajasthan. Sterk aanbevolen aan iedereen in Rouen, lokale of bezoekers.Meer, Ik twee keer gemaild mijn verzoek voor een diner reservering en ontvingen een erkenning dat ik een antwoord ontvangen binnenkort. Posts.
Het menu is beperkt met drie voorgerechten en 3 2 nd platen en drie desserts. Dit geldt ook voor de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties voor bruikbaarheid, geschiktheid voor een specifiek doel en niet-inbreuk op rechten van derden. Le 37: de mening van de Michelin Gids, ... 37 rue St-Etienne-des-Tonneliers, 76000 Rouen Routeplanner Moderne keuken. De plaats is vrij klein en gezellig, en het eten was uitstekend - zeer originele gerechten, met zorg bereid. See more of Restaurant Le 37 on Facebook. Google biedt geen expliciete of impliciete garanties voor de vertalingen. Menu. Heel heel goed. Toen we vertrokken dicht bij 9 : 00 Er zijn mogelijk twee beschikbaar. Ik twijfel er waren geen slechte keuzes. We bestelden biefstuk en vis...en enkele voorgerechten te delen. De beste maaltijd van mijn twee weken' verblijf in Frankrijk. About See All. 30 rue Socrate (4,879.79 mi) Rouen, France 76000. 56.65 Email : contactle37@orange.fr HORAIRES Du Mardi au Samedi 12:00 – 14:00 | 19:30 – 22:00 Fermé le Dimanche, Lundi et Jours Fériés
Closed Now. meer. × Testen Sie «le menu» 30 Tage lang kostenlos. TheFork, a Trip advisor company. Ik bestel de gefrituurde garnalen eerste plaat en we deelden vijf goede grootte garnalen op greens met een saus die heel goed was. Prenota Le 37, Rouen su Tripadvisor: trovi 287 recensioni imparziali su Le 37, con punteggio 4,5 su 5 e al n.28 su 647 ristoranti a Rouen. Le 37, Rouen Picture: La Salle - Check out Tripadvisor members' 14,309 candid photos and videos of Le 37 Where. Create New Account. De plaats is gezellig en comfortabel. Ik had een lamsschenkel dat mals kon ik snijd enkele met mijn vork. or. Search. Navio Restaurant, Rouen.
Duclair Mairie Place du Général de Gaulle 76 480 Duclair Tel : + 33(0)2 35 05 91 50. Dit restaurant is zeer goed gerund met een korte en interessante menu. Le 37 – un restaurant du Guide MICHELIN. Opens at 12:00 PM. This is the version of our website addressed to speakers of English in United Kingdom. Tot zo meteen! 473 likes. What. Closed Now. Best of Normandy restaurants on Normandy Tourism official website. Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren. Het biefstuk is uitstekend - de kwaliteit van het vlees is echt goed. We hadden een ronde chocoladetaart met chocoladesaus voor het dessert. en enkele voorgerechten te delen. 4.9. Zou het op elk moment opnieuw proberen.Meer. Mijn vrouw om de haas en het werd gekookt precies zoals ze besteld en een mooi bijgerecht van aardappelen.
We konden niet beter zijn blij. Blotti.
Klik op de link in de e-mail die we net hebben verzonden om uw inschrijving af te ronden. What. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Met minimale taalbeheersing of de Franse taal, was het leuk om een Engels menu te krijgen, en de serveerster sprak Engels en verdroeg mijn inspanningen. Kleine menu weerspiegelt de zorg en aandacht voor elk gerecht. Zeker een aanrader. Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu. This site uses cookies to improve your experience, to enhance site security and to show you personalised advertising. Ik bestel de gefrituurde garnalen eerste plaat en we deelden vijf goede grootte garnalen op greens met een saus die heel goed was. uitstekend eten. verse kabeljauw, delicaat gestoomd en geserveerd met smakelijke groenten. Vond de plaats op Michelins gids - en kan gerust zeggen dat dit eenvoudige en down to earth restaurant een bezoek waard is. 68. Laid - back bistro whose talented chef prepares fresh, tantalising food. Plan what to see and do while you’re here by visiting normandy-secrets.com, which lets you in on all of the local secrets and hidden gems in the immediate vicinity! Reserve a table at Le 37, Rouen on Tripadvisor: See 288 unbiased reviews of Le 37, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #30 of 646 restaurants in Rouen. Log In. Not Now. Voor een prijs van 89 € voor twee personen incl.
This is the version of our website addressed to speakers of English in United Kingdom. SitemapTerms and Conditions Change cookie settings PrivacyMade with by IRIS Interactive. Vor Ablauf der 30 Tage werden Sie via E-Mail informiert, ob Sie Ihr Abo verlängern möchten. Dishes of the day on a slate and market menus. Vier verschillende voorgerechten en geen teleurstellingen. Le 37 – un restaurant du Guide MICHELIN. Photos. Ik had de driegangen-maaltijd. Mijn vrouw om de haas en het werd gekookt precies zoals ze besteld en een mooi bijgerecht van aardappelen.
Laid - back bistro whose talented chef prepares fresh, tantalising food. Get Directions +33 2 35 70 63 33. blotti.fr. Personeel vrolijk en zeer behulpzaam. Meer toeristische bezienswaardigheden in Rouen. And share all your favourite memories of Normandy. Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels.
Click here to learn more or control your settings.
Community See All. We zelden eten dessert, maar dit was de moeite waard calorieën. Indian. Net een echte Franse eetervaring.
Bedankt voor het geven van een waardering, Tournadre G, Propriétaire van Le 37, reageerde op deze beoordeling, Premiere Classe Rouen Sud - Zenith - Parc Expo. Create New Account.
Zeker een aanrader.Meer, We hadden geprobeerd om een reservering te maken bij " Gill " voor diner, maar ze volgeboekt. Forgot account? Consistent and very popular wit... Het MICHELIN bordje: kwaliteitsvolle keuken. Keine Verpflichtung und jederzeit kündbar! Dit is een pretentieloos restaurant dat heerlijke, klassiek Franse gerechten serveert. If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu.
Closed Now. U kunt op eender welk moment gebruik maken van de afmeldlink in de newsletter. Zeer vriendelijk personeel . . Kan een vegetariër goed eten bij dit restaurant? Consistent and very popular with its regulars. Réservation gratuite en ligne sur le site officiel du Guide MICHELIN. 645 people follow this . 630 people like this. Het begon vullen Clyde 8 : 00 . De prijs is zeer redelijk.
hadden de biefstuk: lekker gekookt en goed geproportioneerd. Italian Restaurant in Rouen, France. more. Find restaurant reviews, menu, prices, and hours of operation for Le Rajasthan on TheFork.