Alizée. Chanson hypercalorique . Fallin’ Girl on Fire. 3:38. Jenifer "Jattend lamour" _ Lille. Jenifer: French: French variety: 2002: Double jeu ... Je te le donne . Them Bones . It includes an MP3 and synchronized lyrics. as made famous by. Organise a karaoke contest at home with your friend and check your score! Songwriter : Tristan Leroy, License courtesy of : Universal Music Publishing France, This title is a cover of Serre-moi as made famous by Jenifer, This website respects all music copyrights. The CDG format (also called CD+G or MP3+G) is suitable for most karaoke machines. Genres: Release date: 2003 Chris de Fresnes. This format is tailored for Windows Media Player which is setup by default on most Windows computers. If I Ain't Got You. Composer: So French Pop Music, Teen Pop, In French Sur le plancher des vaches . as made famous by

This title is a cover of Donne-moi le temps as made famous by Jenifer. View more info 3:22. Tellement de gens veulent tellement être aimés, Tellement d'erreurs qu'on pourrait s'éviter, Donne-moi le temps d'apprendre ce qu'il faut apprendre, Donne-moi le temps d'avancer comme je le ressens, Y'a pas d'amour au hasard ou qui arrive trop tard, Tellement de rêves qui se trouvent gâchés, Est-ce que nos peurs valent à ce point la peine, Y'a pas d'amour sans patience d'histoire sans y croire, Pas d'amour sans le vouloir si je sais que tu m'attends, Y'a pas d'amour au hasard ni de rencontres trop tard mais sois patient, Quand je me donne c'est vraiment j'attendrais que tu m'attendes, Tu auras le temps de prendre ce que tu veux prendre, Tu auras le temps de nous faire avancer ensemble, Tant de gens se cherchent se désirent se suivent et se perdent, Donnons-nous la peine de se découvrir, se connaître, Je ne laisserai pas l'amour au hasard ni qu'il soit trop tard, Si la patience s'apprend j'apprendrai ce qu'est d'attendre, Le temps ooh ooh ooh ooh ooh oh oh pour toi, Your No.1 source for CDG and Video Karaoke. This format is tailored for Windows Media Player which is setup by default on most Windows computers. All rights are reserved for the protected works reproduced on this website. Your purchase allows you to download your video in all of these formats as often as you like. Genres: Jenifer.

Thanks {NAME}. Karaoke Version provides karaoke songs, instrumental songs and backing track downloads. Quand je me donne c'est vraiment j'attendrais que tu m'attendes . I’m Eighteen. It allows you to turn on or off the backing vocals, lead vocals, and change the pitch or tempo. 3:52. Alice Cooper. All files available for download are reproduced tracks, they're not the original music. Composer: So No Roots . This format is suitable for KaraFun Player, a free karaoke software. karaoke - jenifer - donne-moi le temps - lal26. Alice Merton. This universal format works with almost any device (Windows, Mac, iPhone, iPad, Android, Connected TVs...). 4:16. No One . globaladventure. In the same key as the original ... Donne-moi le temps. This title is a cover of Donne-moi le temps as made famous by Jenifer. 4:18. Jenifer. ara_celou. Moi…

KaRaoKe WoRLD. Release date: 2003 Your purchase allows you to download your video in all of these formats as often as you like. This format is suitable for KaraFun Player, a free karaoke software.

Original songwriter: Pierre Lorain. L'Alizé. Jenifer Donne moi le temps Karaoke. School’s Out . J'attends l'amour. Karaoke. Jenifer. It allows you to turn on or off the backing vocals, lead vocals, and change the pitch or tempo. Tellement de gens veulent tellement être aimés, Tellement d'erreurs qu'on pourrait s'éviter, Donne-moi le temps d'apprendre ce qu'il faut apprendre, Donne-moi le temps d'avancer comme je le ressens, Y'a pas d'amour au hasard ou qui arrive trop tard, Tellement de rêves qui se trouvent gâchés, Est-ce que nos peurs valent à ce point la peine, Y'a pas d'amour sans patience d'histoire sans y croire, Pas d'amour sans le vouloir si je sais que tu m'attends, Y'a pas d'amour au hasard ni de rencontres trop tard mais sois patient, Quand je me donne c'est vraiment j'attendrais que tu m'attendes, Tu auras le temps de prendre ce que tu veux prendre, Tu auras le temps de nous faire avancer ensemble, Tant de gens se cherchent se désirent se suivent et se perdent, Donnons-nous la peine de se découvrir, se connaître, Je ne laisserai pas l'amour au hasard ni qu'il soit trop tard, Si la patience s'apprend j'apprendrai ce qu'est d'attendre, Le temps ooh ooh ooh ooh ooh oh oh pour toi, Your No.1 source for CDG and Video Karaoke.

as made famous by.

J’en ai marre. Better Off Alone .

3:01. Jenifer, Composers : Sébastien Chouard, Yodelice Y'a pas d'amour au hasard ni de rencontres trop tard mais sois patient . Alice Dona.

Alice in Chains. We have over 56,000 professional quality backing tracks, and we add new instrumental music versions and features every day.